Man from Ipanema - Jobim birthday (Jan 25)

 

LISTEN HERE to this week's show...

Title / Time / Year / Artist / Album / Composer 

  1. Passarim (Little Bird) [Jobim voc] / 3:40 / 1995 / Antônio Carlos Jobim / The Man From Ipanema / Antônio Carlos Jobim & Paulo Jobim
  2. Só Danço Samba [feat. Getz, Gilberto] / 3:39 / 1995 / Antônio Carlos Jobim / The Man From Ipanema / Antônio Carlos Jobim & Vinícius de Moraes
  3. Åguas de Março [feat. Elis Regina] / 3:33 / 1995 / Antônio Carlos Jobim / The Man From Ipanema / Antônio Carlos Jobim  
  4. Luiza [feat. Jobim voc, Jaques Morelenbaum cello] / 2:33 / 1995 / Antônio Carlos Jobim / The Man From Ipanema / Antônio Carlos Jobim
  5. Chovendo na Roseira [feat. Elis Regina] / 3:12 / 1995 / Antônio Carlos Jobim / The Man From Ipanema / Antônio Carlos Jobim
  6. Looks Like December (Anos Dourados) [Jobim voc] / 3:47 / 1995 / Antônio Carlos Jobim / The Man From Ipanema / Antônio Carlos Jobim & Chico Buarque
  7. Modinha [feat. Elis Regina] / 2:18 / 1995 / Antônio Carlos Jobim / The Man From Ipanema / Antônio Carlos Jobim & Vinícius de Moraes
  8. Borzeguim [feat. Danilo Caymmi fl, Paulo Jobim arr] / 4:24 / 1995 / Antônio Carlos Jobim / The Man From Ipanema / Antônio Carlos Jobim 
  9. Soneto da Separação [feat. Elis Regina] / 2:21 / 1995 / Antônio Carlos Jobim / The Man From Ipanema / Antônio Carlos Jobim & Vinícius de Moraes
  10. Retrato em Branco e Preto [feat. Elis Regina] / 3:08 / 1995 / Antônio Carlos Jobim / The Man From Ipanema / Antônio Carlos Jobim & Chico Buarque
  11. Inútil Paisagem [feat. Elis Regina] / 3:12 / 1995 / Antônio Carlos Jobim / The Man From Ipanema / Antônio Carlos Jobim & Aloysio de Oliveira
  12. Chansong [Jobim voc] / 3:21 / 1995 / Antônio Carlos Jobim / The Man From Ipanema / Antônio Carlos Jobim
  13. O que Tinha de Ser (What Had to Be) [feat. Elis Regina] / 1:44 / 1995 / Antônio Carlos Jobim / The Man From Ipanema / Antônio Carlos Jobim & Aloysio de Oliveira
  14. Bonita [feat. Elis Regina] / 2:40 / 1995 / Antônio Carlos Jobim / The Man From Ipanema / Antônio Carlos Jobim
  15. Tide [Wave contrafact] / 3:42 / 1995 / Antônio Carlos Jobim / The Man From Ipanema / Antônio Carlos Jobim 
  16. Corcovado [feat. Elis Regina] / 3:53 / 1995 / Antônio Carlos Jobim / The Man From Ipanema / Antônio Carlos Jobim 
...follow us on Facebook and Instagram. While you're at it, why not support community radio by becoming a member of the station at join.krtu.org

What's that catchy theme music for Caminhos do Jazz? Damas Grátis (Ladies Free) / 4:37 / 2007 / Eduardo Neves / Gafieira de Bolso / Eduardo Neves 

Comments

Popular posts from this blog

Antonio Adolfo - Bossa 65: Celebrating Carlos Lyra and Roberto Menescal

Choro das 3 ao vivo - Live in the studio

A Vida Não Espera (Life Does Not Wait) - Renee Rosnes